رویه ارسال سفارش

ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید لذا این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می‌کنیم. مجموعه سلی گل بوسیله اتوماسیون بسیار پیشرفته ارسال، تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می‌کند.

نحوه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی سلی گل در روزهای عادی به روشهای متنوعی صورت می‌پذیرد که هزینه آن به عهده مشتری می‌باشد، (در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان و روش ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد، هماهنگی های لازم در شرایط خاص از طرف انبار توزیع سلی گل صورت می‌پذیرد)

 

محدوده شهر تهران:

1. پست: ارسال، بسته به انتخاب مشتری از طریق پست پیشتاز صورت می‌پذیرد، در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر 2 تا 4 روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد. لازم به ذکر هست سفارشاتی که قبل از ساعت 4 بعد از ظهر روز قبل از ارسال ثبت شده باشد، تیم لجستیک ما در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه قبل از ساعت 11 صبح مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. در شرایط خاص مثل تعطیلات رسمی و ... امکان دارد روزهای ارسال جابجا شود و در این صورت از طریق اینستاگرام سلی گل اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت. تیم خدمات مشتریان سلی گل کدرهگیری کالا را از طریق پیامک برای شما ارسال خواهند کرد و شما می‌توانید از طریق آدرس http://newtracking.post.ir/ با وارد کردن کدرهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.

 

در صورتیکه کالای شما حجیم باشد یا شرایط بیمه ای پست پوشش دهنده ریسک مرسوله شما نباشد، بسته شما از طریق شرکت های دیگر طرف قرارداد سلی گل ارسال خواهد شد. متاسفانه اکثر این شرکت ها امکان ردگیری مرسوله به صورت منظم و بروز را ندارند. به هرحال، با استفاده از قبض و رسید تحویل کالا از شرکت مذبور تیم خدمات مشتریان راهکار کنترل وضعیت مرسوله را به اطلاع شما خواهد رساند.

 

2. ارسال فوری: ارسال کالا در محدوده شهر تهران توسط پیک و تعرفه آن طبق نرخ رسمی (الوپیک ، اسنپ) و بعهده مشتری است.

ما همواره تلاش می‌کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان سلی گل ، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت، همچنین چنان چه قصد دارید سفارش خود را در بازه زمانی معینی دریافت کنید می‌‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن در  قسمت توضیحات در مرحله اطلاعات سفارش، اعلام کنید. سلی گل همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد.

 

محدوده خارج از شهر تهران:

پست

ارسال سفارش هایی که خارج از محدوده تهران می‌‌باشد از طریق پست پیشتاز صورت می‌پذیرد . زمان تحویل سفارش مشتریان از طریق پست بسته به محدوده جغرافیایی و انتخاب نوع پست تقریبا 2 تا 6 روز کاری زمان می برد .

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس سامانه رهگیری محصولات پستی پیگیری کنید:

 

 

تیپاکس

شرکت خصوصی تیپاکس به منظور ارسال برای مراکز استان و شهرهایی می‌‌باشد که دارای دفاتر تیپاکس هستند، می‌باشد.

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است.

سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.