معرفی اکسسوری مو ترند سال 2022

اکسسوری مو ترند در سال 2022 شامل تل، هدبند، توربان، انواع سنجاق سر در طرح های ساده و خلوت می باشد.

متن خبر

معرفی اکسسوری مو ترند سال 2022:

هر مدل از پوشاک، کیف، کفش، رنگ مو و حتی اکسسوری مو که در بازه خاصی از زمان مد باشد و توسط اکثر طراحان مد مورد استفاده قرار گیرد، ترند یا روند مد نامیده می شود. در این مطلب به طور اختصاصی به معرفی اکسسوری مو ترند در سال 2022 خواهیم پرداخت. این ترند ها معمولا برای فواصل سه ماهه معرفی می شوند و با ورود به فصل جدید، تغییر می کنند.

در سال 2022 چه اکسسوری مو ترند است؟

تل و هدبند: یکی از اکسسوری های مو که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است، تل و هدبند های پارچه ای می باشند. تل و هدبندهای ترند سال 2022 از پارچه های ساتن با کیفیت و مخمل تهیه می شوند. در برخی از تل های سال 2022 تنها یک ردیف از مروارید کار شده است که در عین ظرافت و سادگی، زیبایی بی نظیری دارد.

تل سر فانتزی

  

تل سر ترند 2022

توربان: از انواع توربان ها می توان در مراسم و مهمانی های مختلط استفاده کرد. این محصولات نه تنها زیبایی و جلوه خاصی به صورت و موها می بخشند، باعث پوشش موها نیز می شوند. تعداد زیادی از سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها در فضای مجازی از این اکسسوری مو استفاده می کنند که یکی از دلایل پرفروش شدن آنها به شمار می آید. توربان ها در سال 2022 میلادی با پارچه های ساتن و مخمل به عنوان اکسسوری مو ترند معرفی شده اند.

 کش مو:  انسان ها هر ساله بیشتر از گذشته به فکر سلامتی و زندگی سالم هستند. به همین دلیل حتی در خرید اکسسوری مو نیز به بی ضرر بودن آن بسیار اهمیت می دهند. کش مو نیز از اکسسوری های ضروری و پرکاربرد برای خانم ها می باشد که امکان حذف آن وجود ندارد. در سال 2022 نیز کش مو اسکرانچی که از بی ضررترین کش های مو می باشد، ترند شده است. در سال جدید میلادی کش های ضخیم و حجیم با طرح های خلوت و ساده بسیار مشاهده خواهد شد. کش موهایی با طرح برند های معروف و مشهور نیز برای خرید در سال جدید پیشنهاد می شود.

 سنجاق سر: سنجاق و گل سرها در سال 2022 نیز همچنان مورد توجه طراحان مد و فشن قرار دارند. در سال جدید میلادی سنجاق سرهای آلومینیومی و استیل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در ترند سنجاق سر، مدل های ساده و تک رنگ بیشتر به چشم می خورند اما نمونه های طرح دار با نگین و مروارید های ظریف و کوچک نیز وجود دارد. این نوع از اکسسوری های مو علاوه بر جمع کردن و پیرایش مو، به منزله یک جواهر زیبا و ماندگار نیز به شمار می آیند.

گیره انبری

سنجاق سر ترند

گیره تق تقی: گیره های تق تقی گرچه از ترند های قدیمی به شمار می آیند، اما در سال 2022 نیز مد می باشد. طبق اصول مد در سال 2022، این نوع گیره ها نیز اغلب از طرح های ساده بهره می برند. برخی از گیره های تق تقی نیز مروارید کاری شده اند.

گیره چفتی: گیره های چفتی به دلیل ظاهر ساده، مجلسی و شیک خود همه ساله در لیست اکسسوری مو ترند قرار می گیرند. گیره های چفتی ترند سال 2022 نیز در رنگ های طلایی و استیل ساده و یا با تزیینات مروارید طراحی و تولید می شوند.

طرح های اکسسوری مو ترند در سال 2022:

اغلب ترند های سال 2022، از طرح و مدل های ساده و مینیمال برخوردار هستند. یکی از دلایل اصلی این کار، ایجاد حس آرامش و راحتی در بین مردم است. از لحاظ روانشناسی طرح های شلوغ و پیچیده، حس سردرگمی و دلهره را در افراد ایجاد می کنند. از آنجایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا، میزان اضطراب و استرس در بین مردم افزایش یافته است، طراحان مد و فشن سعی بر این دارند که حتی به کمک اکسسوری و تزیینات مو، نقش مثبتی در زندگی مردم داشته باشند.

امسال بر خلاف سال های گذشته تاکیدی بر جفت و یا یکسان بودن نوع و طرح گیره ها وجود ندارد. خانم ها می توانند بر اساس سلیقه، رنگ و طرح مو و لباس خود از انواع گیره های مختلف استفاده نمایند. اکسسوری مو ترند در سال 2022 از طرح و رنگ های ساده، ملایم و آرامش بخش پیروی می کند. در تزیینات برخی از این اکسسوری ها از مروارید نیز استفاده شده است.

گیره چفتی

اکسسوری مو ترند 2022

در حالت کلی طراحی و تولید اکسسوری های مو ترند سال 2022 به گونه ای می باشد که خانم ها بتوانند حتی در خانه با امکانات و تجهیزات اولیه مشابه آنها را تهیه کنند.

در راستای روحیه بخشی به مردم، طراحان مد و فشن جهت ایجاد نشاط از طرح های عروسکی و کارتونی نیز در اکسسوری های مو استفاده کرده اند. این اکسسوری ها گرچه در ظاهر کودکانه به شمار می آیند، اما نمونه هایی نیز برای بزرگسالان و جوانان تولید شده است.

طرح های کودکانه: در طرح های اکسسوری کودکان و نوزادان نیز سعی شده در کنار زیبایی به راحتی و عدم آسیب به موها توجه شود. از شخصیت های کارتونی محبوب و رنگ های شاد و متنوع برای طراحی اکسسوری های بچگانه الهام گرفته می شود.

طرح های بزرگسالان: طراحی های رنگی و جذابی نیز برای بزرگسالان پیش بینی شده است. این نوع اکسسوری ها اغلب دارای رنگ های پاستلی و ملایم هستند تا در عین حال که حال و هوای فرد استفاده کننده را متحول می کند، هماهنگی خوبی با سایر لباس های او برقرار سازد.

کد خبر: 8845

https://www.soligol.com/node/8845

میانگین: 5 (2 votes)

افزودن دیدگاه جدید