معرفی هدفون زمستانی

هدفون زمستانی به راحتی می تواند جایگزین خوبی برای کلاه های بافت باشد. این گوش گیر های زمستانی از دو قسمت تل و پنجه های پشمی تشکیل شده است. نه تنها کارایی کلاه را دارند بلکه زیباتر و شکیل تر از آن نیز است. طرح های ساده آن برای بزرگسالان و طرح های کارتونی و عروسکی برای کودکان مناسب می باشد.

متن خبر

معرفی هدفون زمستانی:
عامل بسیاری از سرما خوردگی ها و گلودرد ها، ورود سوز و سرما از طریق مجرای گوش است. این اتفاق اغلب برای کودکان رخ می دهد. چرا که بسیاری از آنها با کلاه سر کردن مشکل دارند و احساس خفگی به آنها دست می دهند. دیگر نگران کودکان خود نباشید. چون هدفون زمستانی تنها گوش ها را می پوشاند و باعث اذیت آنها نمی شود. با پوشیدن این گوش گیرها، در کنار لذت بردن از برف بازی و یا قدم زدن در هوای بارانی، نگران سرما خوردن خود و فرزندان عزیزتان نباشید.
این پوشش زیبا، جالب و کاربردی  از دو قسمت ساده تشکیل شده است. یک تل باریک و انعطاف پذیر که در دو سر آن پنجه هایی از پشم قرار دارند. تل موجود در هدفون های زمستانی، باعث ثابت ماندن آن بر روی سر می شوند و پنجه های پشمی آن از نفوذ هر گونه سرما به گوش ها جلوگیری می کنند.
کاربرد هدفون زمستانی:
هدفون زمستانی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز راه حل بزرگی است. این وسیله می تواند به راحتی جایگزین مناسبی برای کلاه های ضخیم و اذیت کننده باشد. 
اولین و بیشترین کاربرد این هدفون ها متعلق به کودکان است. گوش گیر زمستانی بچگانه در عین حال که دست و بال کودکان را برای بازی و تحرک نمی بندد؛ گرمای ایده آلی نیز تولید می کند.  
پوست بسیاری از مردم به الیاف کلاه های بافت واکنش نشان می دهد. پوست این افراد پس از چندین ساعت استفاده از کلاه یا هدبند های بافت دچار خارش و قرمزی شده و آزاردهنده می شود. اما با استفاده از گوش گیر های زمستانی این اتفاق ناخوشایند برای آنها اتفاق نمی افتد.
کاربرد دیگر آن برای بزرگسالان و به خصوص موتورسواران است. این افراد به دلیل اینکه کلاه ایمنی مقاومی بر سر دارند، استفاده از کلاه بافت ضخیم برای آنها دشوار است. به همین دلیل برای محافظت از گوش های خود از، تنها از کلاه بافت استفاده می کنند و با سر نکردن کلاه ایمنی سلامتی خود را به خطر می اندازند. یا در حالت دوم تنها از کلاه ایمنی استفاده کرده و دچار سرماخوردگی می شوند. در نتیجه شاید بزرگترین فایده اختراع گوش گیر زمستانی برای موتورسواران باشد.


طرح های هدفون زمستانی:
از آنجایی که استفاده از این محصول محدودیت سنی ندارد و برای جنس خاصی تولید نمی شود، طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد. طرح های ساده اغلب توسط بزرگسالان خریداری و استفاده می شود و طرح های عروسکی و کارتونی توسط کودکان و دختر خانم ها خریداری می گردد. 
گوش گیرهای ساده که معمولا آقایان و موتورسواران از آن استفاده می کنند، هیچ تزئین خاصی نداشته و رنگ مشکی دارند. قسمت داخلی آن از خز بوده و گرمای مناسبی ایجاد می کند.
 

گوش گیر ساده


گوش گیر ساده

 


یکی از طرح های پرطرفدار هدفون های زمستانی، گوش گیر پوم پوم دار است. طرح پوم پوم های این هدفون زمستانی به شکل زیبایی طراحی شده است. به همین دلیل کودکان عاشق طرح آن می شوند و از آن استفاده می کنند. این گوش گیر ها رنگ بندی شاد و ملایمی دارند که با روحیات کودکان سازگار است.
 
طرح پوپ پوم دار
 
 

گوش گیر هدفون زمستانی پوم پوم دار

انواع هدفون زمستانی:
علاوه بر اینکه گوش گیر های زمستانی طرح و رنگ های متفاوتی دارند، در انواع مختلفی نیز تولید می شوند. در ادامه به معرفی گونه های مختلفی از آنها پرداخته ایم:
1.    گوش گیر و هدبند: در این نوع، علاوه بر اینکه گوش گیر محافظت کاملی از گوش ها دارد، به کمک هدبند از پیشانی نیز در برابر سرما مراقبت می کند. این نوع اغلب توسط آقایان و موتورسواران خریداری و استفاده می شود.

گوش گیر


2.    گوش گیر چرخشی و تاشو: همه گوش گیر های زمستانی قابلیت انعطاف دارند و تا حدودی در برابر خم شدن مقاومت دارند. اما نوع چرخشی و تاشو به طور کامل منعطف است. به طوری که به راحتی می توانید آن را جمع کرده و داخل کیف دستی خود حمل کنید بدون اینکه از شکستن و خراب شدن نگران باشید.
 

کد خبر: 8838

https://www.soligol.com/node/8838

میانگین: 5 (1 رای دادن)

افزودن دیدگاه جدید